Somewear.

Hej bloggen, dagen gick skit fort! Känns inte som klockan redan är halv 7. 
Men idag i skolan så har vi inte gjort så jätte mycket, efter skolan åkte jag Ludvig och Adam ner på stan.
På bussen mötte jag min älskling Denice, snacka lite med henne och så. När vi kom ner till stan så tog dom ut pengar
sen så åkte Adam hem. Jag och Ludvig drog oss mot somewear, kolla lite och köpte sedan mina shorts och mitt linne, he-he. Vi gick runt och kolla lite överallt, vi gick in i varenda affär typ 2/3 gånger för Ludvig skulle ha
ett par jeans med sig hem. Vi gick omkring lite till, dåså hälsa vi på lill-Lukas haha :D, sen så gick vi till
somewear igen för att pröva deras jeans. Och dom satt sjukt bra, något man skulle vilja ha alltså!
Efter så åkte vi hem, jag åt och så. Strax ska jag duscha sen senare kanske träffa Isabell. 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0